Peter Slager en Mark Bergsma | Foto van Attest Communicatie

Cellebroedersweg 7a

Ik heb een reeds (deels) ingericht pand gevonden waar we – bij wijze van spreken – morgen al zouden kunnen beginnen! Daarom laat ik je nu alvast graag zien hoe de locatie er uitziet, zodat je op 6 april geïnformeerd een kijkje kunt gaan nemen. Sterker nog: ik laat je nu alvast foto’s van de werkplekken zien (zie de bijlage). Jawel. Werkplekken. Geen foto’s van een kaal pand waar nog van alles moet worden gerealiseerd, maar werkplekken. Kant en klaar.

Op loopafstand zijn gratis parkeerplekken bij het stadhuis. Het is tevens een erg goed onderhouden en bijna luxe te noemen pand.

Omdat jij belangstellende van het eerste uur bent, heb je voorrang en kan je dus nu al je plek reserveren(!).

Begane grond: vaste werkplekken

De begane grond is al helemaal klaar voor jou! Alles voor je vaste werkplek is er. Een mooi hoekbureau, kastruimte, een verrijdbaar bureaukastje en een comfortabele stoel.

Vaste werkplekken

Ook is er een vergaderruimte voor overleg met een klant of om je gewoon even af te zonderen voor als je ongestoord wilt bellen. In het keukentje haal je koffie en er is een toilet. Daarnaast is de ruimte voor vaste werkplekken af te sluiten van de flexibele werkplekken op de eerste verdieping.

Vergaderruimte voor vaste werkplekken

Voor slechts 250 euro (exclusief btw) per maand maak je gebruik van jouw vaste werkplek met:

– meubilair
– stookkosten, elektriciteit en internet
– gebruik keuken (dagelijks verse koffie en thee!) en toilet
– gebruik vergaderruimte
– geen extra servicekosten (uniek!)

Inderdaad; dat is volledig all-in. Zonder verborgen kosten achteraf, met alles om het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken.

Vaste werkplekken

Op de benedenverdieping zijn vijf werkplekken te vergeven. Wil jij die betrekken? Wacht dan niet te lang met beslissen! Ik hanteer namelijk een heel eenvoudig principe: wie het eerst komt, het eerst maalt.

Vooraanzicht Cellebroedersweg 7a

Eerste verdieping: flexibele werkplekken

Bovenaanzicht flexplekken

Op de eerste verdieping moeten nog wat kleine werkzaamheden worden verricht, maar dat vergt niet zo heel veel tijd. Op deze verdieping zal met name ruimte zijn voor ondernemers die niet dagelijks op een extern kantoor hoeven te werken. Kortom: ondernemers die zoeken naar een flexplek om één, twee, drie of wellicht vier dagen per week kantoor te houden.

Flexplekken aan straatkant

Hier geniet je van alle voordelen die vaste huurders ook hebben:

– een ingerichte werkplek,
– stabiel en snel internet,
– geen extra stook- en servicekosten (uniek!) en
– een apart toilet en keuken (dagelijks verse koffie en thee!).

Flexplekken ‘flextuin’

Boven zijn drie ruimtes waar je kunt werken. Je kiest iedere dag zelf je werkplek. Natuurlijk vind je ook hier een aparte, afgeschermde ruimte voor overleg met klanten, voor een vergadering, of om even, afgezonderd van de rest, snel en ongestoord je werk te kunnen doen.

Vergaderruimte voor flexplekken

Voor de flexplekken hanteer ik de volgende maandtarieven (exclusief btw):

1 dag per week: 125 euro
2 dagen per week: 150 euro
3 dagen per week: 185 euro
4 dagen per week: 215 euro

Ook voor deze plekken geldt: hoe sneller je kenbaar maakt dat je interesse hebt, hoe meer kans je maakt om hier snel terecht te kunnen. Er komen ongeveer tien flexplekken.

Alvast een plek reserveren? Vul dit formulier in.

Wil je er zeker van zijn dat je een werkplek krijgt? Laat dan jouw contactgegevens hieronder achter.








Sluiten
- Wecomm Academie-